Praha 7 - Holešovice, Tusarova

Změny ordinační doby

Aktuality

Kontakt

Před návštěvou naší ambulance se doporučujeme telefonicky či emailem objednat.​​​​​​​​​​​​​

Jak se k nám dostanete?

Tramvaj 1, 12, 14, 25
stanice Tusarova
Auto: Parkoviště Alza Jateční (za poplatek) 

Ordinační doba

Holešovice, Tusarova

Pondělí8:00 - 10:00 sluchadla
10:00-13:00 ORL
MUDr. Bouřová sestra Krátká
Úterý8:00 - 13:00 ORL
MUDr. Bouřová asistentka Kopecká
Středa8:00 - 12:00 sluchadla
12:30-15:00 ORL
MUDr. Bouřová sestra Krátká
Čtvrtek8:00 - 14:00 ORLMUDr. Mikolajsestra Krátká
Pátek8:00 - 13:00MUDr. Bouřová sestra Krátká

Po telefonické domluvě lze objednat akutní pacienty i v době, kdy nejsou obsazeny termíny na sluchadla.

Naše služby

Ordinace se nachází v 2.patře polikliniky v Tusarově ulici. Ordinace poskytuje komplexní péči v oboru pro děti i dospělé, provádíme audiometrické vyšteření všech věkových skupin (včetně vyšetření na sluchadla, pětiletých dětí a preventivních vyšetření pro zaměstnavatele). Zajišťujeme komplexní péči v oblasti sluchadlové protetiky.

Provádíme také ultrazvukové vyšetření krku.

Do této ordinace se můžete objednávat on-line

–  nyní ve zkušebním provozu.

Tímto způsoben se nelze objednat na vyšetření sluchu (včetně prevence v pěti letech a zaměstnaneckých). 

pro pacienty bez přihlášení (pacienty bez zadaného emailu v kartě pacienta, případně nové pacienty)

https://www.smartmedix.net/login/anonym/?reg=27597301

a

pro pacienty s přihlášením (pacienty se zadaným emailem v kartě pacienta)

https://www.smartmedix.net/?reg=27597301

Doplňující informace pro pacienty k přístupu k objednávkovému systému pro vaše další využití.

  1. Přístup bez přihlášení

Pacient má rovnou k dispozici kalendář s přehledem termínů, volí si volný termín, vyplní

  1. Přístup s přihlášením

Pacient musí mít ve své kartě u lékaře uložený email, prostřednictvím kterého se bude přihlašovat

Heslo si volí pacient sám.

Při každém dalším vstupu už zadává svůj email a zvolené heslo rovnou do přihlašovací obrazovky.

Po přihlášení si pacient vybírá z nabízených služeb:

  1. Zadání objednávky k návštěvě lékaře –
    pacient má k dispozici kalendář s přehledem termínů, volí si volný
    termín, vyplnídůvod do formuláře, pokud je vyžadován a po odeslání
    požadavku mu systém zašle zpětnou informaci o uvedené objednávce
  2. Zaslání žádosti o recept – pacient vyplní příslušný formulář, každé požadované léčivo se vyplňuje samostatně
  3. Zaslání informace k probíhající léčbě, případně dotazu lékaři – pacient vyplní příslušný formulář, případně může zaslat přílohu – soubor typu pdf nebo obrázek

Před návštěvou naší ambulance doporučujeme telefonicky či mailem se objednat.

Spolupracujeme